Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna
->
Kostka Horadrimów
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Help me!
----------------
Rozwiązywanie problemów
Diablo II
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Lord of Destruction
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Opisy
----------------
Słowa runiczne
Potwory
Najemnicy
Kostka Horadrimów
Battle.net
----------------
Jak grać?
Gry
Download
----------------
Mody
Patche
Różne
Atfal azlal - Klan
----------------
Rekrutacja
Wieści
Aszchas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
NightPredator
Wysłany: Sob 21:12, 21 Sty 2006
Temat postu: Kombinacje przedmiotów do transmutacji w kostce Horadrimów
Tu daje kombinacje do kostki Horadrimów :
3 runy tego samego rodzaju = runa o jeden stopien wyższa
3 doskonałe czaszki , 1 rzadki przedmiot , kamień Jordana = rzadki przdmiot z 1 miejscem na klejnot
1 doskonała czaszka , 1 rzadki przedmiot , kamień Jordana = 1 rzadki przedmiot wysokej jakosci tego samego typu
6 doskonałych czaszek , 1 rzadki przedmiot (maksymalny rozmiar 3x2) = 1 rzadki przedmiot niskej jakości tego samego typu (wymagany 40 poziom)
6 doskanałych klejnotów (po jednym każdego rodzaju) , 1 amulet = pryzmatyczny amulet (wszystkie odpornosci rosną o od 21 do 30 %)
3 pierścienie = 1 losowy amulet
3 amulety = 1 losowy pierscień
3 mikstury leczenia , 3 mikstury many = 1 mikstura wzmocnienia
3 mikstury leczenia , 3 mikstury many , 1 klejnot = 1 mikstura pwłnego wzmocnienia
4 mikstury leczenia , rubin , długi miecz magiczny , rzadki lub z kompletu = długi miecz pijawki
1 mikstura duszącego gazu , 1 mikstura leczenia = 1 antidotum
1 brylant , 1 laska , 1 kris , 1 pas = dziki berdysz
3 kamienie szlachetne tego samego typu i stopnia (oprócz doskonałych)
2 kołczany bełtów = 1 kołczan strzał
2 kołczany strzał = 1 kołczan bełtów
1 włócznia , 1 kołczan strzał = oszczepy (60 sztuk)
1 topór , 2 sztylety = toporki do rzucania(32 sztuki)
1 mała tarcza , 1 nabijana kolcami maczuga , 2 czaszki = mała tarcza kolców
1 pierścień , 1 dowolny szmaragd , 1 antidotum = 1 pierścien : odpornośc na trucizny rośnie o od 21 do 30 %
1 pierścień , 1 dowolny rubin , 1 mikstura wybuchowa = 1 pierścien : odpornośc na ogień rośnie o od 21 do 30 %
1 pierścień , 1 dowolny szafir , 1 mikstura odtajniania = 1 pierścien : odpornośc na zimno c
1 pierscień , 2 dowolne topazy = 1 pierścien : odpornośc na błyskawice rośnie o od 21 do 30 %
3 doskonałe kamienie szlachetne , 1 magiczny przedmiot = 1 losowo wybrany magiczny przedmiot tego samego typu
To wszystko na razie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin