Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna
->
Klasy postaci
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Help me!
----------------
Rozwiązywanie problemów
Diablo II
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Lord of Destruction
----------------
Klasy postaci
Umiejętności i moce
Zestawy i przedmioty
Misje
Opisy
----------------
Słowa runiczne
Potwory
Najemnicy
Kostka Horadrimów
Battle.net
----------------
Jak grać?
Gry
Download
----------------
Mody
Patche
Różne
Atfal azlal - Klan
----------------
Rekrutacja
Wieści
Aszchas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maut
Wysłany: Sob 21:53, 21 Sty 2006
Temat postu: Druid
W starożytnej księdze druidów, Scéal Fada, zapisano, że Bul-Kathos, wielki, starożytny król barbarzyńskich plemion miał tajemniczego powiernika, który występuje w księdze pod nazwiskiem Fiacla-Géar. Ten człowiek bywa miejscami przedstawiany jako bliski przyjaciel Bul-Kathosa, a czasami jako jego brat. Ale niezależnie od tego, łączyła ich silna więź. Obaj znali tajemnicę starożytnych: wiedzieli, co znajduje się pod górą Arreat, rozumieli, że ich lud musi strzec tego sekretu i znali proroctwa, zapowiadające nadejście mrocznych czasów. Obaj zgadzali się, że ich lud musi całkowicie poświęcić się temu zadaniu. Ale mieli odmienne podejście do sposobu realizacji tego celu. Bul-Kathos uważał, że plemiona tylko wtedy poświęcą się świętej misji, jeśli połączy je wspólna władza i surowe szkolenie w sztukach walki. Fiacla-Géar miał inne zdanie. Według niego ludzie musieli osiągnąć duchową jedność z ziemią, której przysięgali bronić. Uważał, że tylko wtedy w pełni zrozumieją znaczenie swojej misji.
Fiacla-Géar i Bul-Kathos zgadzali się, że każda z tych filozofii jest słuszna. Dlatego Bul-Kathos zjednoczył plemiona barbarzyńców, a Fiacla-Géar zebrał niewielką grupę wojowników-poetów i szamanów i wyruszył do lasów otaczających krainę zwaną Scosglen. Tam założył pierwsze Stowarzyszenie Druidów. Zbudowano wielkie, kamienne wieże, pokryte winoroślami i ukryte pod sklepieniem gęstych lasów. Tam druidzi zamieszkali na stałe, tworząc nowy styl życia. Stworzyli całkiem nową kulturę i język, odcinając się od swych kuzynów, barbarzyńców. Przysięgli, że nie powrócą pod górę Arreat, dopóki nie nadejdzie Uileloscadh Mór, ostateczna bitwa między ludźmi a demonami z Płonących Piekieł.
Fiacla-Géar nauczał swój lud Caoi Dúlra, sposobu myślenia w harmonii z żywiołami świata, ze światem roślin i zwierząt. Przygotowywał druidów do zbliżającego się konfliktu, do obrony świata, który przysięgali chronić. Caoi Dúlra była nie tylko systemem wartości, ale też drogą poznania, poprzez naukę i ćwiczenia, naturalnych istot Sanktuarium. Połączenie z naturą okazało się tak silne, że druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami, które przekazały im sekrety świata przyrody. Druidzi poznali sposoby wzywania zwierząt, przywoływania inteligentnych roślin spod ziemi, sposobów przemiany w zwierzęcą postać, a nawet wpływania w ograniczonym stopniu na pogodę.
W Túr Dúlra, największym stowarzyszeniu druidów, rośnie wspaniały dąb, Glór-an-Fháidha. To drzewo jest najbardziej cenionym źródłem wiedzy druidów. Przez długie wieki pod jego gałęziami druidzi ze Scosglen doskonalili panowanie nad magią natury oraz sztuki walki pozyskane od barbarzyńskich przodków. Motywowała ich wiara, że będą ostatnią linią obrony w nadciągającym wielkim konflikcie. Przekonani, że czas zmagań nadszedł, druidzi opuścili swoje lasy, ruszając naprzeciw legionom Płonących Piekieł i Leathdhiabhala, dzieciom natury wypaczonym demonicznym złem. Są gotowi stawić czoła sługom Chaosu.
Atrybuty początkowe:
Siła(Strength): 15
Zręczność(Dexterity): 20
Żywotność(Vitality): 25
Energia(Energy): 20
Mana(Mana): 20
Życie(Life): 55
Wytrzymałość(Stamina): 84
Bonus co poziom: +1.5 Życie, +2 Mana, +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność=+2 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +2 Mana
Zdolności:
Żywioły (Elemental)
Zmiana Kształtu (Shape Shifting)
Przyzywanie (Summoning)
Uwagi i strategie graczy dotyczące Druida
Regeneracja Życia i Many:
Napoje leczące
Liczba odrodzonych HP
Minor Healing Potion
30
Light Healing Potion
50
Healing Potion
80
Greater Healing Potion
120
Super Healing Potion
200
Napoje many
Liczba odrodzonych MP
Minor Mana Potion
40
Light Mana Potion
80
Mana Potion
120
Greater Mana Potion
160
Super Mana Potion
200
Druidzi nie używają tradycyjnej magii, zwanej przez nich Dubhdroiacht. Zamiast niej korzystają z zaklęć opartych na silnej więzi z naturą. Dzięki niej mogą rozkazywać płomieniom, ziemi i wichrom krainy Sanktuarium. Druid jest przyjacielem dzikich zwierząt i może wzywać je do pomocy w walce. Potrafi też przemieniać się w zwierzęcą postać, korzystając z siły i zdolności leśnych braci by lepiej służyć swoim ideałom.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin