NightPredator
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: Nie 12:30, 22 Sty 2006 Temat postu: Akt 1 |
|
|
Zadanie: Zabij wszystkie potwory w Siedlisku Zła.
Nagroda: 1 punkt umiejętności.
Zleceniodawca: Akara
Wykonanie: Jest to nasze pierwsze zadanie. Zostanie ono zlecone nam przez Akarę. Wszystko co trzeba zrobić to udać się do Siedliska zła i zabić wszystkie potwory. Pamiętaj że nie możesz zostawić ani jednego potwora za sobą, gdyż później będziesz musiał spenetrować jaskinie od nowa żeby znaleźć jednego Upadłego, czy tez Zombiego. Jest to dosyć łatwe zadanie. Najsilniejszym potworem jest unikatowy Gorejący Trup. Gdy już zabijesz wszystkie potwory jaskinia "rozświetli" się, a ty będziesz musiał udać się do Akary. Dostaniesz od niej 1 punkt umiejętności.
Zadanie: Znajdź i zabij Krwawą Orlicę na Cmentarzu.
Nagroda: 1 Łotrzyca i możliwość ich wynajmowania.
Zleceniodawca: Kashya
Wykonanie: Drugie zadanie zleci nam Kashya. Musimy się udać na cmentarz za Zimną Równiną, znaleźć i zabić Krwawą Orlicę. Nie ma ona dużo życia, ale jest bardzo szybka i ma dosyć mocne ataki z łuku. To zadanie wydaje się nawet łatwe, ale postacią, które preferują walkę w zwarciu może sprawić trochę problemów. Tak więc nie trudź się w zabijaniu potworów, lecz od razu zabij Krwawą Orlicę. Po jej śmierci błyskawice zabiją większość potworów. Proponuję także udać się przy okazji do Mauzoleum i Krypty. Teraz możesz spokojnie wrócić do Kashyi po nagrodę.
Zadanie: 1.Znajdź Drzewo Inifussa na Mtrocznej Kniei.
2.Akara odczyta zwój, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć portal do Tristram na Kamiennych Polach.
3.Uwolnij Caina.
Nagroda: Cain identyfikuje za darmo przedmioty, żółty pierścień od Akary.
Zleceniodawca: Akara
Wykonanie: Jest to bardzo złożone zadanie. W pierwszej kolejności musimy się przedostać Podziemnym Tunelem do Mrocznej Kniei. Tam właśnie znajduje się poszukiwane przez nas Drzewo Inifussa. Pamiętaj żeby znaleźć WP. Jeśli tego nie zrobisz będziesz musiał się niepotrzebnie fatygować jeszcze raz przez Tunel. Przy drzewie jest jeden unikatowy potwór- Gałęzioręki. Po zabiciu potworów wydobądź z drzewa Zwój Inifussa i udaj się z nim do Akary. Ona odczyta znaki ze Zwoju. Później udaj się na Kamienne Pola do kamieni. Dotykaj ich w kolejności zgodnej z tą którą masz na Zwoju. Zostanie otwarty portal do Tristram- miasta z pierwszej części gry.Najgroźniejszym potworem jest Griswold. Musisz być ostrożny, choć nie jest on bardzo szybki, to posługuje się klątwami i ma bardzo mocne uderzenie. Po wykończeniu wszystkich potworów, uwolnij Caina. Znajduje się on w klatce, na głównym placu Tristram. Otworzy sobie sam portal do Obozowiska. Udaj się do miasta. Porozmawiaj z Cainem i Akarą.
Zadanie: Znajdź i zabij Hrabinę.
Nagroda: ok. 3000zł.
Zleceniodawca: Spleśniała Księga.
Wykonanie: To zadanie zleci nam Spleśniała Księga znajdująca się na Kamiennych Polach. Przeczytasz w niej o Hrabinie, która została pochowana żywcem w swoim pałacu. Musisz się udać do Zapomnianej Wieży na Czarnych Moczarach. Teraz czeka Ciebie przeprawa przez pięć poziomów lochów. Na ostatnim z nich znajdziesz Hrabine i DUŻO złota, które będzie twoją nagrodą. Po wejściu do komnaty, w której znajduje się Hrabina nie zajmuj się sługami tylko rusz bezpośrednio na nią. Dysponuje ona Ścianą Ognia, która może Ciebie wykończyć jak będziesz stał w miejscu.
Zadanie: Odnajdź Mallusa (młot Charsi) w Koszarach Klasztoru.
Nagroda: Charsi nasyci przedmiot wybrany przez ciebie.
Zleceniodawca: Charsi.
Wykonanie: W tym zadaniu Charsi poprosi Ciebie o przyniesienie jej magicznego młota- Mallusa Horadrimów. Znajduje się on w Koszarach Klasztoru. Gdy już się znajdziesz w komnacie z Kowalem jak zwykle nie przejmuj się potworami wokół, lecz od razu rusz na niego. W walce jest on podobny do Grswolda- bardzo wolny, lecz ma zadziwiającą moc uderzenia. Powinieneś z nim rozprawić dosyć szybko. Weź Mallusa ze stojaka i zanieś go Charsi. W nagrodę będziesz mógł nasycić jeden przedmiot (nie może być już magiczny i musi być bez gniazd na klejnoty).
Zadanie: Zabij Andariel w Katakumbach Klasztoru.
Nagroda: Wariv zawiezie cię do II aktu.
Zleceniodawca: Cain
Wykonanie: Andariel znajduje się na czwartym poziomie Katakumb. Są tam trzy obszerne pomieszczenia. W pierwszym nikogo nie ma. Na wszelki wypadek proponuje pozostawić tu portal. Wejdź do następnej komnaty, ale nie otwieraj drzwi do trzeciej. Upewnij się czy zabiłeś wszystkich. Dopiero w tedy możesz przystąpić do zgładzenia Andariel. Tu są dwa sposoby: pierwszy to taki, że wchodzisz i od razu biegniesz na Andariel, nie przejmując się potworami wkoło, i kończysz sprawę jak najszybciej. Drugi jest taki, że wywabiasz bossa do drugiej komnaty i tam załatwiasz go w pojedynkę. Po jej śmierci udaj się do miasta i porozmawiaj z wszystkimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|