Forum Diablo II Lord of Destruction
Wszystko o Diablo II & Lord of Destruction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Druid

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Klasy postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maut
Admin



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo

PostWysłany: Sob 21:53, 21 Sty 2006    Temat postu: Druid

W starożytnej księdze druidów, Scéal Fada, zapisano, że Bul-Kathos, wielki, starożytny król barbarzyńskich plemion miał tajemniczego powiernika, który występuje w księdze pod nazwiskiem Fiacla-Géar. Ten człowiek bywa miejscami przedstawiany jako bliski przyjaciel Bul-Kathosa, a czasami jako jego brat. Ale niezależnie od tego, łączyła ich silna więź. Obaj znali tajemnicę starożytnych: wiedzieli, co znajduje się pod górą Arreat, rozumieli, że ich lud musi strzec tego sekretu i znali proroctwa, zapowiadające nadejście mrocznych czasów. Obaj zgadzali się, że ich lud musi całkowicie poświęcić się temu zadaniu. Ale mieli odmienne podejście do sposobu realizacji tego celu. Bul-Kathos uważał, że plemiona tylko wtedy poświęcą się świętej misji, jeśli połączy je wspólna władza i surowe szkolenie w sztukach walki. Fiacla-Géar miał inne zdanie. Według niego ludzie musieli osiągnąć duchową jedność z ziemią, której przysięgali bronić. Uważał, że tylko wtedy w pełni zrozumieją znaczenie swojej misji.


Fiacla-Géar i Bul-Kathos zgadzali się, że każda z tych filozofii jest słuszna. Dlatego Bul-Kathos zjednoczył plemiona barbarzyńców, a Fiacla-Géar zebrał niewielką grupę wojowników-poetów i szamanów i wyruszył do lasów otaczających krainę zwaną Scosglen. Tam założył pierwsze Stowarzyszenie Druidów. Zbudowano wielkie, kamienne wieże, pokryte winoroślami i ukryte pod sklepieniem gęstych lasów. Tam druidzi zamieszkali na stałe, tworząc nowy styl życia. Stworzyli całkiem nową kulturę i język, odcinając się od swych kuzynów, barbarzyńców. Przysięgli, że nie powrócą pod górę Arreat, dopóki nie nadejdzie Uileloscadh Mór, ostateczna bitwa między ludźmi a demonami z Płonących Piekieł.

Fiacla-Géar nauczał swój lud Caoi Dúlra, sposobu myślenia w harmonii z żywiołami świata, ze światem roślin i zwierząt. Przygotowywał druidów do zbliżającego się konfliktu, do obrony świata, który przysięgali chronić. Caoi Dúlra była nie tylko systemem wartości, ale też drogą poznania, poprzez naukę i ćwiczenia, naturalnych istot Sanktuarium. Połączenie z naturą okazało się tak silne, że druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami, które przekazały im sekrety świata przyrody. Druidzi poznali sposoby wzywania zwierząt, przywoływania inteligentnych roślin spod ziemi, sposobów przemiany w zwierzęcą postać, a nawet wpływania w ograniczonym stopniu na pogodę.

W Túr Dúlra, największym stowarzyszeniu druidów, rośnie wspaniały dąb, Glór-an-Fháidha. To drzewo jest najbardziej cenionym źródłem wiedzy druidów. Przez długie wieki pod jego gałęziami druidzi ze Scosglen doskonalili panowanie nad magią natury oraz sztuki walki pozyskane od barbarzyńskich przodków. Motywowała ich wiara, że będą ostatnią linią obrony w nadciągającym wielkim konflikcie. Przekonani, że czas zmagań nadszedł, druidzi opuścili swoje lasy, ruszając naprzeciw legionom Płonących Piekieł i Leathdhiabhala, dzieciom natury wypaczonym demonicznym złem. Są gotowi stawić czoła sługom Chaosu.


Arrow Atrybuty początkowe:
Siła(Strength): 15
Zręczność(Dexterity): 20
Żywotność(Vitality): 25
Energia(Energy): 20

Mana(Mana): 20
Życie(Life): 55
Wytrzymałość(Stamina): 84

Bonus co poziom: +1.5 Życie, +2 Mana, +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność=+2 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +2 Mana

Arrow Zdolności:
Żywioły (Elemental)
Zmiana Kształtu (Shape Shifting)
Przyzywanie (Summoning)
Uwagi i strategie graczy dotyczące Druida

Arrow Regeneracja Życia i Many:
Napoje leczące

Arrow Liczba odrodzonych HP
Minor Healing Potion
30
Light Healing Potion
50
Healing Potion
80
Greater Healing Potion
120
Super Healing Potion
200

Arrow Napoje many

Liczba odrodzonych MP
Minor Mana Potion
40
Light Mana Potion
80
Mana Potion
120
Greater Mana Potion
160
Super Mana Potion
200

Druidzi nie używają tradycyjnej magii, zwanej przez nich Dubhdroiacht. Zamiast niej korzystają z zaklęć opartych na silnej więzi z naturą. Dzięki niej mogą rozkazywać płomieniom, ziemi i wichrom krainy Sanktuarium. Druid jest przyjacielem dzikich zwierząt i może wzywać je do pomocy w walce. Potrafi też przemieniać się w zwierzęcą postać, korzystając z siły i zdolności leśnych braci by lepiej służyć swoim ideałom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Diablo II Lord of Destruction Strona Główna -> Klasy postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin